2019. április 14., vasárnap

Joghurtos - cseresznyés kevert süti




Ma délután, olyan valami ehetnékünk volt. Gondoltam, ha már itt van több, mint 2 éve ELLA, ki kellene már nekem is próbálnom rajta a sütemény programot is.
Na igen ám, de mikor kinyitottam a tojástartómat szomorúan szembesültem vele, hogy 2 szem tojásom van itthon. El is felejtettem, hogy venni kellene.
Gyorsan előkaptam a sütis füzetemet és keresgéltem, hogy mit találok, amihez 2 szem tojás kell. Hát semmit nem találtam, mert min. 4 tojásosak a receptek. Így hát megfeleztem egy receptet, mert már ha elhatároztam magam, nem visszakozok.

Így fogtam és felhasználtam a két szem tojáskámat. El is készült a süti. Igaz nem olyan szép magas, mintha négy tojásból lenne, de tesztalanynak ez is megfelelő volt.  
A süti finom lett. Nem utoljára készült Ellában sütemény azt hiszem!

Hozzávalók:
  • 16 dkg vaj
  • 16 dkg cukor
  • 2 db tojás
  • 1 db citrom
  • 1 kis pohár natúr joghurt
  • 3/4 tk sütőpor
  • 20 dkg finomliszt
  • 30 dkg cseresznye

Elkészítés:
Robotgéppel jól kikeverjük a feldarabolt, puha vajat a cukorral és a tojásokkal.
Hozzáadjuk a citrom kifacsart levét, valamint a joghurtot is, és további 1-2 percig keverjük. Végül adagonként belekeverjük a sütőporos lisztet.
Majd fakanállal óvatosan a cseresznyét is beleforgatjuk a masszába.
A masszát a kivajazott, kilisztezett ELLA edényébe simítjuk.


CAKE (sütemény, 30 perc) programot bekapcsoljuk és „megsütjük” a süteményt.
Mikor a program lejárt, hagyjuk a gőzt magától távozni és csak ezután nyitjuk ki a kuktát.
Tálcára borítjuk a süteményt.
Tálaláskor ízlés szerint díszíthetjük cseresznyével, és megszórhatjuk porcukorral.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Édesburgonyapüré babáknak

  Hozzávalók: édesburgonya tisztított vagy babavíz Elkészítés: Az édesburgonyát megtisztítjuk, megmossuk, majd felszeleteljük. A k...