2019. május 25., szombat

Fokhagymás pulykamáj



Most egy olyan receptet töltök fel, amit akkor készítettem, amikor megnyertem az Ella főző automatát. Több ilyen régebbi receptet is fogok hozni, amik egy másik blogomon vannak még, de szeretném egy helyre gyűjteni az ELLA recepteket. Így többször is fogtok találkozni régi dátummal jelölt receptemmel.

Készült: 2016. június 8.

Az AVAIR konyha Facebook oldalán indultam egy játékban, ahol egy receptet kellett feltenni, ami a játék kiírásban megadott fűszerekből legalább hármat tartalmazott. A nyeremény, amiért indulni lehetett a játékban egy ELLA 6 LUX Főzőautomata.
A sorsolás nekem kedvezett, és én nyertem meg a Főzőautomatát.


Elsőként a hozzá kapott receptes füzetből választottam ki egy ételt. Annyi változtatással, hogy nem csirke, hanem pulykamájjal készítettem el.


Íme, a recept
Hozzávalók:
  • 500 g pulykamáj
  • 3 ek.  Oliva olaj vagy másfél ek. kókuszzsír
  • 1 db paprika karikára szelve
  • 5 gerezd fokhagyma pépessé zúzva
  • 1 tk. majoránna
  • 1 mk. őrölt bors
  • ¼ csésze száraz fehérbor vagy  víz (Ella csészéjével)
  • ½ tk só



Elkészítés:
Helyezzük az összes hozzávalót a kuktába.
Keverjük össze.
Válasszuk ki a STEW (pörkölt) programot.


18 perc múlva kész is az étel. Természetesen ehhez az időhöz még hozzájön minden főzésnél a felmelegedési és gőzleeresztési idő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Édesburgonyapüré babáknak

  Hozzávalók: édesburgonya tisztított vagy babavíz Elkészítés: Az édesburgonyát megtisztítjuk, megmossuk, majd felszeleteljük. A k...