2019. május 25., szombat

Sertéspörkölt és babgulyás egy füst alatt



Hozzávalók:
  • 1,5 kg sertéslapocka
  • 3 fej vöröshagyma
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 2 ek ketchup
  • 2 ek mustár
  • őrölt bors
  • majoránna
  • kömény
  • só vegeta
  • vörös babkonzerv
  • 2 nagy evőkanál zsír
  • 2 kis marék szárított csipetke tészta

Elkészítés:
A húst felkockáztam és elosztottam a két kuktaedényben.




A hagymát, fokhagymát is megtisztítottam és késes aprítóban együtt felaprítottam. 






Ezt is elosztottam a két edénybe.
Mindegyik kuktában megfűszereztem a húst. 







Egyikhez hozzáöntöttem egy doboz vörös babot.





A zsírt is beletettem 1-1 kanállal és jó összekevertem a hozzávalókat.










A pörkölthöz nem adtam vizet, 








a babgulyáshoz annyit, hogy ellepje a hozzávalókat. 







A gulyásba beletettem a csipetkét is, azt is elkevertem benne.









Mindegyik edényt beillesztettem a kukta házába.
Lezártam Ellákat és pörkölt (STEW) programokat kapcsoltam.
Mikor elkészültek az ételek, kikapcsoltam a kuktákat és megvártam, hogy elengedjék a gőzt. Ekkor kinyitottam őket, átkevertem az ételt és tálalhattam is.

Sokan zöldségezik a babgulyást is. Felénk nem mindenki, így mi sem zöldségezzük a babgulyást, kizárólag csak a sima gulyáslevesbe kerül 1-1 szál zöldség, de abba is csak minimális.




Mikor kihűltek az ételek, hűtőbe tettem őket 1-1 mikrós edénybe, így a hétvégére kész az étel és csak melegíteni kell.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Édesburgonyapüré babáknak

  Hozzávalók: édesburgonya tisztított vagy babavíz Elkészítés: Az édesburgonyát megtisztítjuk, megmossuk, majd felszeleteljük. A k...