2021. március 14., vasárnap

Vegyes húsleves Ella fémedényében




Ma tovább teszteltem az Aliexpressen vásárolt fém betétedényt.

Húsleves készült benne.

Gondolom, a receptet mindenki tudja, húslevest mindenki tud főzni, ismeri a hozzávalókat, elkészítést.

Talán csak annyit írnék a mai húslevesünkről, hogy vegyesen készült, 3 féle állatka részéből:

  • strucc levescsont
  • sertés húsos csont és egy kis darabka
  • csirke farhát lapult a hűtőben és azt is hozzátettem

Ja és megbolondítottam egy kis dzsungelborssal is most a levest.

Amit ma tapasztaltam a fémedénynél, hogy a lezárás előtt elég hosszan nyomta a kis szelepnél a gőzt, nem bírt lezárni. Egy óvatos mozdulattal megnyomtam lefelé a tetőt és így zárt el, majd 2 perc múlva meg is kezdte a főzést a kukta.

Azt gondolom, jó az edénnyel az Ella, de érdemes addig felügyelni, amíg nem zár le a szelep és nem kezd el főzni. Utána már nyugodtam magára hagyható.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Édesburgonyapüré babáknak

  Hozzávalók: édesburgonya tisztított vagy babavíz Elkészítés: Az édesburgonyát megtisztítjuk, megmossuk, majd felszeleteljük. A k...