2018. január 28., vasárnap

Cukkinis zöldborsópaprikás


Zömében a nyáron eltett saját hozzávalókból dolgoztam

Hozzávalók:
  • 50 dkg zöldborsó fagyasztott
  • 1 db 500 ml-es üveg kockára vágva eltett cukkini
  • 2 db közepes fej hagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 db TV paprika
  • 1 db paradicsom (a fentieket kiváltottuk egy evőkanál saját készítésű paprika és paradicsompürével)
  • 1 tk piros arany (nálam csípős)
  • 1/2 mérőpohár száraz fehérbor
  • 1-evőkanál sertészsír
  • só (ízlés szerint)
  • frissen őrölt vegyes bors
  • 1 evőkanál pirospaprika


Elkészítés:
Semmi varia. A sertészsírt beletettem a betétedénybe, majd hozzá az apróra vágott vöröshagymát és az összezúzott fokhagymákat. Majd ezeket követte az összes többi hozzávaló, amiket lazán összekevertem egy fakanállal. Lezártam a kuktát és elindítottam egy RICE/RIZS programot. Én most orsótésztát főztem köretnek, de lehet nokedlit is szaggatni hozzá. Nagyon finom és egyszerű vacsora egy kis tejföllel és egy pohár kellemes száraz fehérborral.

Forrás:

Az ételfotót leírást készítette: Maczák Sándor és neje

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Édesburgonyapüré babáknak

  Hozzávalók: édesburgonya tisztított vagy babavíz Elkészítés: Az édesburgonyát megtisztítjuk, megmossuk, majd felszeleteljük. A k...