2018. január 29., hétfő

Tejfölös gombapaprikás



A recept a kenyércsücsök oldaláról származik, amit teljes egészében és eredetében közlök. Hálás köszönet Dalianisz Hajdula! 

Annyi különbséggel, hogy én póréhagyma helyett saját eltevésű aprított vöröshagymát használtam.

Hozzávalók (2 személyre):
0,5 kg bármilyen gomba (kivéve a mérgezőt!)
1/2 szál póréhagyma
3 ek olaj
1 tk só
2 tk pirospaprika
2 teáskanálnyi petrezselyem
2 mk lestyán (el is maradhat)
2 db babérlevél
1/4 mk őrölt bors
1/4 mk őrölt szerecsendió
fél decinyi víz
a végén 1 kispohár tejfölt kell belekeverni

Elkészítés:
A gombát pucolás után apró darabokra vágtam. A pórét karikáztam és az összes hozzávalót a készülékbe raktam, jól elkevertem. A gépet lezártam és RICE = Rizs programon (8 perc alatt) elkészítette a gép az ételt. A gőz kiengedése és a fedél levétele után belekevertem a kispohár tejfölt. Kész az étel.


Forrás:

Az ételfotót leírást készítette: Maczák Sándor és neje

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Édesburgonyapüré babáknak

  Hozzávalók: édesburgonya tisztított vagy babavíz Elkészítés: Az édesburgonyát megtisztítjuk, megmossuk, majd felszeleteljük. A k...