2018. február 10., szombat

Kövesztett bőrös császárhúsból


Napokban vettem a metróban egy darabka bőrös császárhúst.

Olyan régen ettem már kövesztettet, hogy gondoltam készítek magamnak. Pár napig elég lesz nekem reggelire vagy vacsorára.

A kövesztett ELLA csodaedényemben készült el.

Betettem a darabka császárt a kukta edényébe. Adtam hozzá sót, ételízesítőt, pár szem egész borsot, babérlevelet, 1 vöröshagymát és 3 gerezd fokhagymát, és 2 mérőpohárnyi vizet (320 ml).

A gépet HÚS programra állítottam, ez 24 perc főzési idő, és megfőztem a finom kövesztettet.


Miután a kukta leengedte a gőzt, kivettem egy rácsa a kész kövesztettemet.
Hagytam, hogy lecsepegjen a felesleges lé és zsír, majd megszórtam pirospaprikával a tetejét.


Mikor a rácson kihűlt áttettem a kistányérra, majd bekerül a hűtőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Édesburgonyapüré babáknak

  Hozzávalók: édesburgonya tisztított vagy babavíz Elkészítés: Az édesburgonyát megtisztítjuk, megmossuk, majd felszeleteljük. A k...