2019. március 9., szombat

Kacsaaprólék leves


Hozzávalók:

  • kacsaaprólék
  • leveszöldség - nálam most az általam üvegbe eltett zöldség került a levesbe
  • egész bors
  • ételízesítő
  • víz
Elkészítés:

Ennél egyszerűbb sincs. Mindent belerakunk Ella edényébe. Felöntjük vízzel.
Lezárjuk a kuktánkat. Beállítjuk a leves (SOUP) programot és hagyjuk dolgozni a kuktát.

Mikor a program lejárt kikapcsoljuk és megvárjuk, amíg a gőz magától eltávozik az edényből és nyitható lesz a teteje.

Mivel én az egész borsot és az ételízesítőt egy szilikon filterbe tettem, így nem kell még leszűrnöm sem a levest. Kiszedtem a húst és a zöldségeket és kész.
Annyi levest, amit ma elfogyasztottunk ebédre egy kis fazékba mertem át és belefőztem a tésztát.
Én mindig a levesbe főzöm a tésztát, nem külön vízben, mert mi így szeretjük.



A leveshez most meleg vizet használtam kíváncsiságból. Hogy miért? Itt olvashatod.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Édesburgonyapüré babáknak

  Hozzávalók: édesburgonya tisztított vagy babavíz Elkészítés: Az édesburgonyát megtisztítjuk, megmossuk, majd felszeleteljük. A k...